Maaseiker Oldtimer Club: Lid worden!!

Onze sponsors

Hoe lid worden

Events ander clubs

Zat, zon - en feestdagen is rust voor iedereen, we zijn iedere werkdag te bereiken, het bestuur dankt U.

Beste Oldtimer liefhebber, wij verheugen ons in uw belangstelling voor onze club. Hierbij enige informatie betreffende
onze club, wij zijn een multimerkenclub voor auto's, moto's en scooters.
Lidmaatschap staat open voor iedereen in het bezit van een oldtimervoertuig in deze categorieën. Let wel, u oldtimer dient de leeftijd van 25 jaar te bezitten!

Leden ontvangen:

• 4 clubbladen met informatie per jaar.

• Een aanzienlijke prijsverlaging bij deelname aan "EUREGIORIT", "OLDIMAMA" en "AVONDRIT".

• Deelname aan de najaarsrit ( met traktatie van de club).

• Prijsverlaging bij deelname aan het ledenfeest met diner.

• Mogelijkheid om in België ingeschreven oldtimers via onze club te verzekeren aan lage prijs (inbegrepen pechverhelping)
download hier de folder.

• De mogelijkheid mee te werken aan onze organisaties.

• De gezelligheid bij onze club te horen.

Ons lidgeld bedraagt het eerste jaar 35 en daarna 30 euro per jaar. Het lidjaar loopt van januari tot januari. ( tussentijds lid worden kan aan verminderd lidgeld tijdens het eerste jaar).

Het rekeningnummer van de club is:

Maaseiker Oldtimer Club VZW

Steenweg naar Neeroeteren 6

3650 Elen - Dilsen

IBAN BE48735015077727

BIC KREDBEBB

met vermelding lidmaatschap.

Of vul onderstaand formulie in:

naam :

Voornaam :

Straat :

Huisnummer :

Postcode :

Gemeente-Stad :

Telnr :

Type voertuig :

Bouwjaar :

Bericht :

BFOV lidnr. 095 | | © Maaseiker Oldtimer Club 2017 | Maaseiker Oldtimer Club bedankt u voor het bezoeken van onze website!
!! Bezoek ons op facebook !! >>>>>